Skip to main content

سمية الخشاب تهاجم شيرين.. وحركات الأخيرة في عقد القران "غير طبيعية"


غدت النجمة شيرين عبد الوهاب حديث رواد مواقع التواصل الاجتماعي، بعد عودتها إلى زوجها الملحن والمطرب حسام حبيب، رغم اتهامها له في وقت سابق بالاعتداء عليها ومحاولة الاستيلاء على أموالها؛ ما دفع الكثير من نجوم الوسط الفني إلى مهاجمتها.

سمية الخشاب: أي علاقة ثمنها كرامة الإنسان تغور فستين داهية


الفنانة المصرية سمية الخشاب نشرت سلسلة تغريدات عبر حسابها في تويتر حول الموضوع، وإن لم تذكر شيرين صراحة لكن الجمهور، أكد أن الشخصية المقصودة بتغريدها هي المطربة المصرية التي سبق وأن أدخلت المستشفى عنوة من أجل العلاج من الإدمان.

وكتبت الخشاب؛ ”بعد كده يا حبايبي منتعاطفش مع حد الا لما نتأكد انه هو نفسه متعاطف مع نفسه عشان منحرقش كتير على الفاضي“، في إشارة إلى تعاطف الوسط الفني مع شيرين عبد الوهاب بعد انفصالها عن حسام حبيب وحلاقة شعرها ثم دخولها المستشفى أخيرا.

وواصلت سمية الخشاب ”الواحد لما بيركز بشغله وحياته وشكله بيوصل لمرحلة ملكية مبيبقاش فعلا محتاج لحد، الا لو هو بلا هوية ولازم يكون تابع لحد عشان يعرف يعيش“. وأضافت ”أي علاقة ثمنها كرامة الانسان تغور فستين داهية، العالم فيه ٦ مليار والله“.

وتابعت ”المهم يا بنات ويا ستات ارجوكم حاولوا على قد ما تقدروا تبقوا good representation واعرفوا قيمه نفسكم واعرفوا انكم مش محتاجين اي حد في الدنيا، ده بالعكس هما اللي محتاجيننا اكتر“. ”لا للتعلق. لا للتعلق بالناس السامة. لا للتعلق بالناس المؤذية“.

وطالبت متابعيها بالتعلق فقط بـ“الحب الوحيد والكبير رب الكون اللي عمره ماهيتخلى عنكم وعمره ماهيأذيكم ومن عبده مفيش حاجه اسمها حب“.

حركات غير طبيعية


في الأثناء، كان قد انتشر فيديو عبر ”السوشال ميديا“ يوثق عقد قران المغنية شيرين عبد الوهاب وحسام حبيب، من جديد، بعد الأزمات التي مرا بها، وسط تعليقات تؤكد أن المطربة المصرية لم تكن على طبيعتها أثناء ”كتب الكتاب“.

وجاء في التعليقات: ”حركاتها مو طبيعية“، ”حركات شيرين مش طبيعية ! كانها مش بوعيها اصلا بس ما نسمع خبر مقتلها بعد كم يوم“، ”شرين مش طبيعيه اكيد في شي غامض بالقصة“، ”شيرين مش طبيعية في ايشي مش مزبوط“.

(*)
Comment Policy: Silahkan tuliskan komentar Anda yang sesuai dengan topik postingan halaman ini. Komentar yang berisi tautan tidak akan ditampilkan sebelum disetujui.
فتح التعليقات
Tutup Komentar